Sisuloome lahendus, mida turundajad armastavad!

j

Sõnumite testimine. Kas sinu praegused tekstid ja visuaalid on piisavalt kõnekad, et veenda uusi kliente ostuotsusele? 

Lase sihtrühmal analüüsida ja soovitada lahendusi, mille peale sinu konkurendid ei tule! Kasvata müügitulemusi sõnumitega, mis resoneeruvad sinu sihtrühmaga!

Rohkem infot

Sisuloome ideed otse sihtrühmalt. Internet on täis väärtuslikke nõuandeid ja meelelahutust. Selleks, et saada sihtrühma tähelepanu on vaja luua sisu, millest nad puudust tunnevad. 

Millist sisu sinu sihtrühma näha soovib? Lase neil endal öelda, millist sisu nad  tahavad! 

 

N

Sisuloome teenused. Kas soovid põhjalikumat uuringut või kogemuslugu?  Soovid idüllilist ja maalähedast fotot otse Karula rahvuspargist või urbanistlikku pildiseeriat Lasnamäelt?

Sinuni jõuab kvaliteetne sisu, mis sobib avaldamiseks nii teles, ajalehes, sotsiaalmeedias kui ka blogis.

Sisuloome teenused

Hinnapaketid

Miks meid usaldada? 

Inhoud on alguse saanud ajakirjast YU, mis ilmus korra kvartalis ning oli saadaval suuremates poekettides üle Eesti ja Apollo raamatupoodides. Vahepeal seisis ajakiri riiulil ning jätkas veebiajakirjana. Seega on meil aastatepikkune kogemus lugude kirjutamise ja toimetamisega. Korraldasime ka eri üritusi, mille raames valmis foto- ja videomaterjali tuntud Eesti brändidele: Rahva Raamat, CV-Online, Rahvusooper Estonia, Photopoint jt.

Meil on võrgustik andekatest sisuloojatest. Meie käsutuses on tehnika, mille abil saame toota stuudio- ja telekvaliteediga foto- ning videosisu. 

Oleme alates kevadest Tehnopol Startup Inkubaatori mentorite käe all arendamas rahvusvahelist ettevõtet, mis aitab brändidel jõuda efektiivselt sihtrühmani. Jõudsime ka 2021 kevadvoorus Prototroni viiekümne parima hulka!

Kuidas saame sind aidata?

Võta meiega julgesti ühendust ja selgitame koos välja, kuidas saame sulle abiks olla. 

E-postiaadress

info@inhoud.ee

Telefon

+ 372 5856 6702 

Kirjuta meile!

Sisuloojad, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Sisuloojad pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Sisuloojad, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Sisuloojad pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Sisuloojad, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Sisuloojad pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Sisuloojad, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Sisuloojad pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Sisuloojad, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Sisuloojad pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla!