Saa teada kas sinu arendusidee või turundussõnum kõnetab sihtrühma

Enne kui arendama hakkad või reklaami alla raha paned, saa tagasisidet otse sihtrühma käest.

 

TÄIDA VORM
Testi arendusideid
z
Testi turundussõnumeid
c
Testi olemasolevat pakkumist

Kuidas töötab?

$

Saada visioon tootearendusest või turundussõnum (reklaam, veebileht), mida soovid lasta testida.

$

Leiame Inhoudi kommuunist sobivad testijad, early adopter`i tüüpi inimesed, kelle profiilid vastavad sinu sihtrühmale.

$

Saad vajaliku tagasiside otse sihtrühmalt. Paranda turundussõnumit või arenda tooteid, mille järgi turul on nõudlus.

Meie lugu

Meie lugu sai alguse praktilisest vajadusest.

Ettevõtlus- ja turundusvaldkonnas tegutsedes on vaja saada kiiret tagasisidet turult, et teada, millele kulutada enda aega ja raha.

Sihtrühma analüüsimine võtab liialt palju aega, aga meeskond vajab kiiret tagasisidet. Enne kui uut toodet arendama hakkad või reklaami alla raha paned on hea teada, kas see tabab kümnesse.

Seetõttu oleme loonud lahenduse, kus tehnoloogia ettevõte saab testida enda arendusideid ja turundussõnumeid early adopter`i tüüpi inimeste peal.   

Miks valime enda paneeli just early adopter`i tüüpi inimesi? Sest nad on tarbijaskonna mõjutajad ja tihti peamised otsustajad, kas sinu toode või sõnum läheb lendu või mitte.

Saa teada, kas sinu uus potentsiaalne tehnoloogiline lahendus, turundussõnum või olemasolev pakkumine kõnetab sihtrühma.

Enne kui ehitad või levitad, uuri välja, kas tabad otse kümnesse.