Sihtgrupile mõjuva sisu loomine algab sihtgrupi tundmisest ja mõistmisest.

Keeruline on luua sõnumeid nooreni jõudmiseks, kui sihtgrupist lahutab vanusevahe, väärtused või elukogemused. Võltsina mõjuvad sõnumid enam ei toimi, noored otsivad autentset ja nende väärtusele vastavat sisu!

Inhoud on loonud platvormi, kus eri huvidega andekad tekstimeistrid loovad sisu enda lemmikbrändidele või toodetele.  

Kaubamaja reklaami vargakindlale koolikotile. Noored esitasid kokku kuus erinevat sisuturunduslahendust. Kaubamaja valis välja idee, milleks oli teha intervjuu tuntud noorega, kes räägib enda põnevast elust ja muuhulgas ka vargakindlast koolikotist. Intervjuud saad lugeda siit: https://www.yu.ee/johandra-lisett/.

Kaubamaja sai endale ka palju ilusaid fotosid, mida näed SIIT.  

Üks noor kommenteeris lugu nõnda: “Mulle täiega meeldis see artikkel. Muidu tundus see vargakindel kott suht igav minu jaoks, aga siit artiklist vaatasin, et ikka nii ilus mõnus heleroosa ja nii sobis kuidagi täpselt selle looga .”

Telli 1-kuu tasuta prooviperioodi ning saad sisuloome  -10% soodsamalt! Lisaks veel tasuta tekstide analüüsimine sihtrühma poolt ning 1 – 2 uut sisuloome ideed!