Sihtgrupile mõjuva sisu loomine algab sihtgrupi tundmisest ja mõistmisest. 

Kuidas käitud, kui oled lukustatud koos viie inimesega ühte tuppa ja teie elu sõltub 60 minutist?

Nii algas sisuturunduslugu laste mänguasjade maaletooja Aasageko OÜ tellitud mängule „Põgenemistuba“. Sisuloojale saadeti mäng posti teel koju, ta leidis mõnusa hetke pere ja sõprade seltsis ning kirjutas sellest kogemusloo.

Kliendi kommentaar: „Väga tore ja asjalik kogemuslugu!

Lugeja kommentaar: Artiklit lugedes tekkis mõnus igatsus see vahva mäng enda sõpradega ette võtta.

Telli 1-kuu tasuta prooviperioodi ning saad sisuloome  -10% soodsamalt! Lisaks veel tasuta tekstide analüüsimine sihtrühma poolt ning 1 – 2 uut sisuloome ideed!