Kas Facebook ja Google neelavad sinu raha?

 

Raiskad sadu eurosid reklaamile, aga müüki on ikka liiga vähe?

Huvitav, miks on nii, et sinu veebilehel käib tuhandeid inimesi, aga ostuni jõuavad vaid vähesed?

 

Mis oleks, kui pööraks selle püramiidi õigetpidi?

Kuidas muuta veebilehe külastajad maksvateks klientideks?

Sul on hea toode ja soodne hind – miks veebilehe külastajad ei reageeri sinu heale pakkumisele?

See võib olla lihtsam, kui oskad arvata.

 

 

Sul on vaja vastuseid järgmistele küsimustele:

 

  • Millised takistused ja vastuväited tekivad veebikülastaja peas?
  • Mis on peamised põhjused, miks ta ei osta?
  • Milline osa sõnumist sinu veebilehel mõjub talle usutavalt ja milline tekitab liigseid küsimusi?

 

 

Nüüd on sul lihtsa vaevaga võimalus nendele olulistele küsimustele vastused saada! 

Oleme töötanud välja uudse sõnumite analüüsimise lahenduse.

Inimesed, kelle profiil vastab vähemalt 90% ulatuses sinu ideaalsele kliendile, analüüsivad sinu jaoks olulisi turundussõnumeid.

Sinu sihtrühmana ütlevad nad sulle, mis sinu lehel töötab või ei tööta.

Nii saad kuldaväärt infot, mis võib panna sinu rahaveski jahvatama!

Ära küsi seda infot enda meeskonnalt: turundusspetsialistilt, müügimehelt või finantsjuhilt.  

Küsi otse sihtrühmalt!

„Jah, mitu mõtet kõnetasid tugevalt ja võtame need mõtted kodulehel kasutusele – aitäh!

Teil on lahe idee. Usun, et mõne aja pärast on see teenus levinud ja loogiline osa arendustööde planeerimisel ja elluviimisel. Edu!“

Merit Lilleleht

Unekool.ee

Lase enda sihtrühmal öelda, kuidas sa neile kõige paremini müüa saad.

Lase analüüsida enda veebilehte, e-poe tootelehte, müügikirja või kampaaniasõnumit!

 

Juulikuu lõpuni ühe veebilehekülje

analüüsimine TASUTA!

+ Lisandub tasu inimesele, kes analüüsib. Võid maksta rahas või kinkekaartidega.

Ühe veebilehekülje analüüsimine  ühe inimese poolt maksab 15 eurot. Soovitame lasta analüüsida vähemalt viiel inimesel. 

 Arveldamine toimub läbi platvormi, tasumine arve alusel

 

Kellele see pakkumine sobib?

  • Sinu ärisuund on B2C 
  • Sul on hea toode ja konkurentsivõimeline hind, aga sa pole kindel, kas sinu turundussõnumid on piisavalt kõnekad.
  • Sul on olemas veebileht või kampaanialeht. Võid lasta analüüsida ka e-poe tootelehte või olulist meilikirja.

Kasuta TASUTA võimalust ja lase enda sihtrühmal öelda, kuidas sa nendele kõige paremini müüa saad.

Miks on kasulik, kui sihtrühm sõnumeid analüüsivad? 

Sa saad teada, 

  • mida nad tahaksid esimese asjana sinu veebilehel näha ja kuulda,
  • milline osa sinu tekstist neid kõnetab ja miks,
  • millised takistused tekivad neil enne ostuotsuse langetamist,
  • millised olulised küsimused jäävad nende jaoks vastuseta.

Põhimõtteliselt saad teada, miks nad ei osta ja mida teha selleks, et nad ostaksid.

Analüüsi tulemusel pakuvad meie copywriterid välja lahendusi, mille peale sinu meeskond ega sinu konkurendid ei pruugi tulla.

 

Sihtrühm  vastab meie süsteemis hoolikalt läbimõeldud küsimustele. Saad teada kõik, mida vajad, et muuta enda turundussõnum sihtrühmale vastupandamatuks!

Copywriterid pakuvad nad välja uusi sõnastusi  selliseid, mis resoneeruvad sinu sihtrühmaga.

 

Võimalik, et saad uue perspektiivi enda senisele väärtuspakkumisele.

 

Võid üllatuda, kui palju erineb klientide vaade sinu omast. 

Sõnumite analüüsimine (copy testing) ei ole midagi uut siin päikese all. 

Põhjus, miks varem on sõnumite analüüsimist palju praktiseeritud ja viimasel ajal vähem kasutatud, on nii sellest saadav kasu kui ka vaev, mis sellega kaasneb. 

 

Varem tähendas sõnumite analüüsimine seda, et pidid …

…leidma – maa pealt või maa alt – sobiva sihtrühma. 

…leppima nendega kokku sobiva aja intervjuudeks.

…valmistama ette põhjalikud küsimused. 

…neid intervjueerima. 

…sorteerima vastuseid. 

…tegema õiged järeldused. 

…parandama tekstid.

 

 Ja lootma, et oled nüüd õigel teel.

 

Selleks võis kuluda nädalaid.

 

Ometi seda tehti, ja tehakse ka praegu, sest see mõjutab peaaegu alati väga tugevalt müügitulemusi.

 

 

Nüüd on sul võimalus saada tulemused kätte 2 päevaga, täites ära 2-minutilise vormi.

 

Maksa ainult tulemuse eest

Ei mingeid varjatud kulusid ega igakuiseid makseid.  Lisandub vaid tasu analüüsijatele, kellele võid maksta nii rahas, kui ka kinkekaartides. 

 

Hindadele ei lisandu käibemaks

Arveldamine toimub läbi meie platvormi, tasumine arve alusel.

Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas turundussõnumeid analüüsitakse?
Täida kaheminutiline vorm. Seejärel võtame sinuga 24 tunni jooksul ühendust, et sinu soovid üle täpsustada. 

Smartmatch-süsteem leiab sinu brändiga sobivad inimesed, kelle profiil kattub vähemalt 90% ulatuses sinu ideaalse kliendiga.

Sõnumid resoneeruvad sinu sihtrühmaga ja toovad paremaid müügitulemusi.

Mitu inimest minu turundussõnumeid analüüsivad?
Soovitame enda tekste lasta hinnata vähemalt viiel inimesel. Nii saad olla kindel, et tagasiside ei ole liiga ühekülgne ja võid tulemusi usaldada
Mida ma analüüsimise kaudu teada saan?
  1. Selgus. Kas sihtrühm saab kohe aru, mida ja kuidas pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad.

Copywriterid pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Palju analüüsimine maksab?
Ühe turundusteksti (kuni 2 A4 lehekülge) analüüs ilma copywriteri soovitusteta:

29 eurot

Analüüs koos personaalsete soovitustega ja osaliselt uue sõnastusega professionaalse copywriteri poolt:

49 eurot

* Lisandub tasu inimesele, kes analüüsib. Võid maksta rahas või kinkekaartidega.

* Hinnad ei sisalda käibemaksu

Mis siis, kui ma ei jää analüüsimise tulemusega rahule?
Kui sa ei jää rahule, laseme sõnumi uuele ringile, kus analüüsijad on vahetunud. Sina juurde maksma ei pea!

Kui sa ka peale seda põhjendatult rahule ei jää, maksame raha 100% tagasi.

Meie huvi ei ole tekitada rahulolematute klientide armeed. Vastupidi! Soovime, et hea sõna leviks.

Kuidas jõuavad analüüsimise tulemused minuni?
Analüüsimise järel saad raporti, kus on kõik olulisem kokku võetud. Saadame tulemused sulle meilile.

Kõik on serveeritud kandiku peal saad nõuanded kohe kasutusse võtta!

Kaua analüüsimine aega võtab?
Kuni kaks tööpäeva. Meie süsteemi hammasrattad hakkavad liikuma kohe, kui oled vormi täitnud.

Kell hakkab tiksuma sinu kasuks.

Hiljemalt teise tööpäeva lõpuks on raport sinu laual.

Kas peale teksti saab analüüsida pilte, videoid või teisi formaate?
Analüüsijad vaatavad sõnumit tervikuna. Kui tekstiga on seotud pildid nii see tavaliselt on –, siis annavad nad tagasisidet ka piltide ja muu kujunduse kohta.

Kui video on osa sinu sõnumist ja on kuni 5 minuti pikkune, siis annavad analüüsijad ka sellele enda hinnangu.

Eraldi videoid nad praegu veel ei analüüsi.

Kas mul on võimalik saada soodustust või teie teenust tasuta proovida?
 

Kuni juulikuu lõpuni saad analüüsida ühe turundussõnumi TASUTA!

Soodustust on sul võimalik saada, kui oled valmis andma meile tagasisidet. Tagasiside videona annab 25% soodustust. Tagasiside tekstina koos täisnime ja firmanimega annab 20% soodustust.

Soodustust pakume ka heategevuslikele organisatsioonidele. Võta meiega ühendust, kui tunned, et saame sind aidata. 

Juulikuu lõpuni ühe veebilehekülje

analüüsimine TASUTA!

+ Lisandub tasu analüüsijale

Analüüsijatele võid maksta rahas või kinkekaartidega.

Ühe veebilehekülje analüüsimine  ühe inimese poolt maksab 15 eurot. Soovitame lasta analüüsida vähemalt viiel inimesel. 

 Arveldamine toimub läbi platvormi, tasumine arve alusel

Kes me oleme ja miks meid usaldada?

Meie lugu algas aastaid tagasi koos ajakirjaga YU.

Mõistsime, et reklaamimaastik on muutunud ning inimesed väärtustavad autentseid reklaamsõnumeid.

Mõjuva sisu loomiseks peab esiteks tundma selle sihtrühma, aga kui sihtrühmast lahutab vanus, teistsugused väärtused või elukogemused, on haaravat sõnumit mõnikord keeruline edastada.

Nii sai alguse Inhoud, mis viib ettevõtja kokku sihtrühmaga.

Oleme alates kevadest Tehnopol Startup Inkubaatori mentorite käe all arendamas rahvusvahelist ettevõtet, mis aitab brändidel jõuda efektiivselt sihtrühmani!

Inimesed, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Copywriterid pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla! 

Inimesed, kelle profiil kattub sinu kliendiprofiiliga, analüüsivad tekste viie  kategooria alusel:

  1. Selgus. Kas nad saavad kohe aru, mida ja kuidas talle pakutakse?
  2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
  3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
  4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
  5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad. Copywriterid pakuvad välja lahendusi, mille peale ei pruugi su meeskond ega konkurendid tulla!